Handelsbetingelser

tlf. 66 13 00 82
mail: info@paarupaftenskole.dk

Priser:

Kursusprisen er anført ved de enkelte hold.

Aktiviteter under Folkeoplysningsloven er fritaget for moms, derfor beregnes der ikke moms af deltagerprisen.

Ved hold i Odense er der en særlig pris for pensionister, efterlønsmodtagere og studerende, den nedsatte pris er kun gældende for deltagere bosiddende i Odense Kommune.

Betaling:

Du kan betale med Dankort, Visa, Mastercard eller MobilePay ved tilmelding på hjemmesiden (beløbet trækkes ved tilmelding), du kan få tilsendt en kodellinje til betaling via netbank, eller besøge kontoret hvor du kan betale med kort, kontant eller med MobilePay.

Afmelding:

Fortryder du din tilmelding, kan tilbagebetaling finde sted indtil 14 dage før kursusstart.
Manglende betaling er ikke gældende som afmelding.

Aflysning af hold:

Hvis et hold bliver aflyst pga. for få tilmeldinger, undervisers forfald eller af lignende årsag vil indbetalt kursusgebyr blive tilbagebetalt.

Forbehold:

Vi tager forbehold for ændringer i undervisningsplanen, f.eks. skift af underviser, udsættelse af kursusstart, flytning af undervisningssted m.m. samt eventuelle trykfejl. I tilfælde af aflyst undervisningsgang vil du som udgangspunkt blive tilbudt erstatningsundervisning.
Hvis kurset/arrangementet efter holdstart må aflyses på grund af krig, naturkatastrofer, terror, strejker, snestorm eller epidemier betragtes dette som force majeure, hvormed retten til erstatningsundervisning eller tilbagebetaling af kursusgebyr bortfalder.

Persondatapolitik:

Find vores persondatapolitik her!