Kreativ Sommer i Odense hos DOF Paarup Aftenskole!

Skal din sommer fyldes med læring, inspiration og kreativ udfoldelse? Vil du lære at sy, male, lave keramik eller dine egne smykker? Og samtidig blive en del af nye fællesskaber?

Hos DOF Paarup Aftenskole i Odense inviterer vi dig med til vores spændende og stemningsfulde sommerkurser i juni og juli 2024.

Kurserne finder sted i vores dejlige lokaler i Bolbro Brugerhus og Pakhusgården – tæt på Odense Stadion.

Om du er nybegynder, øvet eller genganger er du velkommen – vores dygtige og erfarne undervisere glæder sig til intensive og fordybelsesfulde dage.

Du kan vælge mellem fire spor i uge 26 (24. – 27. juni 2024)

Syning Bolbro (3)

Lær teknikkerne der giver unikt og brugbart tøj

Syning Bolbro (1)

Medbring gerne dine egne mønstre og stof

Syning Bolbro (2)

Vi har symaskiner, strygejern, store høje klippebordet og det meste andet værktøj og maskiner du har brug for

Keramik Dreje Forår 23 3

Prøv kræfter med både drejning,

Keramik Stentøj Elly Efterår 2021

... modellering,

Keramik Pladeteknik 23

... og pladeteknik!

Sara09.09.22A

Vores smykkeværksted er udstyret med alt værktøj, maskiner og sikkerhedsudstyr. Materialer kan købes hos underviseren.

Smykkeværksted Forår 2023 3

Kom hjem med helt personlige smykker.